
La Sala Hiroshima (2015-2021) fou un espai de l’escena independent situat al barri barceloní del Poble-sec. El seu director artístic fou el ballarí i coreògraf Gaston Core. Va apostar per la programació no convencional, per les noves tendències escèniques i amb una forta presència de la dansa. Durant els seus set anys va acollir artistes de diferents nacionalitats i va regentar el ciclo ORO, una trobada de biennal d’artistes iberoamericans. El 2015, va guanyar el Premi al Millor Projecte Innovador de la revista Time Out Barcelona. L’any 2016 va ser nominada com a Millor Sala als XVIII Premis de la Crítica de les Arts Escèniques i va rebre el IX Premi Tendències d’Indústria Cultural Emergent de El Mundo.
El fons està format principalment per programes de mà, vídeos i fotografies digitals.
La documentació lliurada per la Sala Hiroshima, es pot consultar a través de l’inventari.
Podeu trobar part del fons catalogat i més documents relacionats a Escena Digital de Catalunya.



